Festival Medieval Elx 2010

del 22 d'Octubre de al 1 de Novembre

Cada any el Festival Medieval d’Elx embolica a la ciutat en la mística i els sons de temps remots. Artistes internacionals ofereixen a través de la música, el teatre i activitats paral·leles, una oportunitat excepcional de retrobar-se amb el passat.

Organitzat per:

Información Turistica Elx

Síguenos en:



Hazte Fan del Festival Medieval
en Facebook

Noticies:

25 octubre 05

El Ciclo Juglaresco arriba a l'Església de San José

Anit començava el Cicle Juglaresco, una de les novetats que porta amb si la desena edició del Festival Medieval d’Elx i que tindrà lloc en l’Església de San José fins a matí, dimecres 26 d’octubre.
El juglar procedent de Itàlia, Matteo Belli, va anar l’encarregat d’inaugurar el Cicle amb el seu particular monòleg bufonesc “Genti intendete questo sermone”.
Aquesta nit serà el torn d’Antoni Rossell i Gabriel Calvo que pujaran a l’escenari, un darrere d’un altre, per a oferir al públic un repertori completament diferent.
Antoni Rossell serà el primer a interpretar els seus “Romanços del Quixot”, “contextualitzats en la tradició literària i en l’ambient social de l’època”.
Seguidament Gabriel Calvo interpretarà “El Romancero: un conte que es conta i a més es canta”. Els temes del seu últim disc, “Quadern de romanços tradicionals”, i la música popular salmantina completaran el seu repertori d’aquesta nit.
Tancaran el Cicle Juglaresco el grup musical Aljama que es convertiran per una nit en “Tres juglares sefardíes”.

« Tornar a l'índex

Programació 2010

Descarrega la programació del Festival 2010.

Newsletter




Canal RSS

T'oferim tots els titulars de les notícies i notes de premsa del Festival Medieval a través de la nostra font RSS o ATOM